Wednesday, March 26, 2014
dugaan yang mendatang mengukuhkan lagi perhubungan...
perhubungan kmi baru ja masuk sebulan.. dah ad bnda yg jd..
knapa kmi x berhak nk bhagia...
kmi x pnah pon nk kcau hubungan orang..
sampai mcm tu dy pnya nk rosak kn hubungan kmi...
klu aq dgn dy x kuat.. msty hbungan nie x than lama..
typu la klu aq ckpa aq x terasa dgn ap yg pmpuan tu kata kt aq..
aq pon ad aty perasaann. dalm masa yg sama aq kna jga perasaan fitri jgak..
hampa nk kwan aq x hlang.. tp jgn nk rosak kn hubungan kmi..
aq x sanggup nk sedeyh mcm dlu... biar bnda lpas jd sejarah..
fitri dgn aq nk jgak rsa bhgia sama2...
ap slah aq dkt hg pn aq xtw...
smpai mcm nie hg pnya bnci kt aq..
aq da mlas nk lyan hg...
Posted by Unknown at 5:10 PM 0 comments
Monday, March 17, 2014
aq hanya untuk MISTER F..
kesian dia... masalah yang dia tanggung x dapat aq bayangkan besarnya..
kalau aq di tempat dia pon mesti aq x mampu tanggung sorang2..
tapi aq akn sentiasa ada untuk dia... menangis la di bahu aq..
aq sedia bersama dia dalam susah atau senang..
aq terima diri dia seadanya... x da bnda yg lbih pnting dari dia..
aq berjanji dengan diri aq sendiri untuk sentiasa bahagiakn dia..
cukuplah derita yang dia pernah rasa.. biar aq bgi knangan indah dalam idup dy plak..
jgn malu untuk menangis depan aq... aq terima dirimu seadanya sayang...
harap hubungan kita kekal selamanya...
Posted by Unknown at 9:08 PM 0 comments
Friday, February 21, 2014
pengalaman hidup aq...
setiap perhubungan ad kisah masing2..
tapi kisah aq sering kali berakhir duka..
setiap cinta sememangnya indah..
tapi bergantung kepada sang putera dan sang puteri..
mereka yang melakar kisah indah..
sekiranya mereka berpegang kepada kesetiaan dan kejujuran..
jannah lah mahligai mereka..
jika sebaliknya..
air mata lah saksinya..
kisah aq mempunyai pelbagai liku dan duri..
dalam kisah aq..
aq x mampu mengelak dari duri dan sering kali terbabas dalam liku perjalan.
akhirnya aq yg mengundur diri tnpa jawapan pasti..
ap2 pon aq harap mereka yg telah hadir dalam hidup aq bahagia..
aq x pnah berdendam..
setiap kenangan aq simpan rapi dalam ingatan aq...
aq berharap sgt mereka dpt jd org rapat dlm idup aq..
kongsi kisah idup dgn depa..
tp aq xksah..
depa bahagia pon dh cukup..
apa2 pon aq x kan penah lupa kawan2 aq yg sentiasa ad dgn aq susah senang..
paling x bleyh aq lupa sorang sahabat aq ni..
MISTER F dy x jemu dgr aq nangis tiap kli aq ptos..
klu aq bosan dy jgak la yg aq akn cri..
dy pon mengekoq la aq kluaq..
SAYANG HG MISTER F..
kita bukan sesiapa tanpa sahabat dan keluarga..
yang penting jangan abaikan orang sekeliling kita
Posted by Unknown at 1:37 AM 0 comments
Sunday, February 9, 2014
its over...
segalanya telah berakhir...
antara aq dengan dia dah xda ap2...
aq sgt berharap perhubungan kmi kekal
tp takdir dah menentukan aq dgn dy x dpt bersama...
sedeyh yg aq rsa ni amat lah mnyeksa jiwa...
aq x kuat utk menanggungnya sendri..
jujur aq ktakn aq menyayangi drinya..
sukar utk aq lupakn dy..
harap dia bhgia..
x guna aq merayu klu dlm aty dy ad org len bkn aq
Posted by Unknown at 12:32 AM 0 comments
Monday, January 27, 2014
kebingungan kemelandaan kedirian
xtw la cm na nk wt dh..
hubungan kmi ni bwu sgt..
x smpai sebulan pn..
tp dh jd m,cm ni..
suma ni cuma salah paham ja..
aq x sanggup nk tanggung dh..
aq plak satu hal..
senang sangat pecaya n sayang dkt org...
skrg ni aq yg tanggung sakit sorang2..
apa ygt dia ni nk sebenarnya ni..
harap2 cepat la selesai bnda ni..
Posted by Unknown at 5:17 PM 0 comments
Wednesday, January 22, 2014
dah sekian lama x tulis bolg ni rasa nya..
Posted by Unknown at 12:11 AM 0 comments
Friday, March 22, 2013
my dearest bestfrind...
i hope that we can be just the way we are before...
it has been a year we haven't meet...
eventhough it is hard but i have to swallow it...
in the deep of my heart ..
ireally miss u NNS
Posted by Unknown at 11:30 AM 0 comments
