BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Click here for Myspace Layouts

Thursday, August 4, 2011

dugaan oh dugaan.

sekarang adalah bulan ramadhan iaitu bulan yg paling istimewa dlm bulan2 islam yg lain. hary ny hary ke-4 dlm bln ramadhan dan aq masih bleh penuh kn puasa keempat empat hary, x ada lg yg aq tggl.

sepasang baju raya aq dh siap. haha baru 4 ahry puasa baju raya dh siap.maklumlah bila dh nma pn bln ramadhan mezty la byk dugaan. alhamdulillah aq masih boleh mengawal perasaan dn setiap peri laku. korang nk ckp ape ka nk kutuk apa ka, aq hanya akn ucapkan TERIMA KASIH.entah dh lma aq gna kn ucapan tersebut utk menghiraukn depa suma.

aq x tw la knapa suma org harus dengki kt aq, awat apa yg ada at aq?? aq pn x pham, aq bkn nya dk amek tw dh psai owg len, aq just fokus hal dri aq, family aq n study aq ja.. haish lantak lah kt suma yg nk dengki dgn aq, klu dk pk psal owg len sampai bila pn x kn abes, baik aq pk sal aq ja.

planning aq sekarang nk fokus study mggu dpn dh nk trial PMR bln 10 dh exam PMR aq nk bwat yg terbaik dn aq nk family aq, cikgu cikgu suma n org yg aq syg bangga dgn pencapaian aq. JD AQ HARUS USAHA DGN LEBIH GIGIH.

ok lah sampai di sini sahaja untuk kali nie, selamat menjalankan ibadah puasa dan all the best untuk semua student yg akan amek trial exam PMR.

ASSALAMUALAIKUM.

Friday, May 27, 2011

abes sudeh mid term exam..

ary nie aq ngan bdak SMK Bandar Tasek Mutiara amek last paper utk mid term exam.. walau bagaimanap0wn aq ngan bdak f3 yg pegi konvensyen ada lg 1 paper yg optional utk amek.. paper amali seni.. nk amek ke tak erk??? klu amek marks x di kira p0wn hanya subject teras ja yg dikira.. da bdak yg x mau amek aq rsa mcm nk amek... hmmm...ntah la.. aq p0wn x tw nk amek ke tak.. nk amek rsa mcm mlas.. x amek rsa mcm rugi la plak...

pic msa pegy konvensyen suma dh upload dlm fb.. cuma da bebrapa keping yg aq x mau upload ada sbb yg tertentu k... tp pic 2 klu sapa2 nk tu just amek k.. lynda x larang.. tp jgn guna utk perkara x elok tw...

hmmm... exam nya result agak trok bg lynda.. bg org lain lynda x sure la erk.. suma org ada target masing2.. lynda klu bleh nk dpt B nagn A ja. x mau lbeh trok dr 2... tp bru ja beberapa paper dpt tw scor.. da byk g paper x kluar result.. harap2 yg lain 2 x da yang FAILED.

konvensyen usahawan muda peringkat negeri p.p

suma nya berkenaan dgn konvensyen kemarin.. mega solution merupakan syarikat kami.. mmg the best la kemarin.. byk cgt pic kmi snap. tp aq x byk sbb cam bt3 abes..

dlm masa yg sama aiman x melepaskan peluang utk bwt magic show dya kpd owg at sana.. papa p0wn yang dya bwat mmg best.. ag terus kn lg usaha hg.. agar nnty ag bley jd ahli magician yg tersohor.

Kak una mmg sporting kemarin.. dya jd kmi nya leader.. walaup0wn kmi dpt tmpat 6ber 5 kmi bersyukur.. klu da rezeki taun dpn bley try lg.. papa p0wn kmi da wt yg terbaik.. kak mmg sporting semalam termasuk la ngan kwn kak yg len tu, wani kasya, hanis n yg lain2..

yg paling best aq, najwa, fatin, yanty, haziqah n aida tak melepaskan peluang utk snap pic.. depa punya rancak snap pic smpai lupa at kwn len.. ish3.. tp pic ampa comey lo...

syarikat kmi dpt byk anugerah sampai aq p0wn x igt anugerah apa.. antaranya guru pembimbing terbaik, pengetua terbaik n perngurus terbaik iaitu kak tikah.. congrates ye kak... btw... syarikat kmi dpt masuk ke peringkat kebangsaan utk program house keeping.. semoga maju jaya syarikat.. MEGA SOLUTION.

Friday, May 20, 2011

dua hary pertama dlm mid year exam..

haha dh jd bahasa rojak dh..
papa jala.. asalkan apa yg aq nk ckp owg pham.. x pham p skolah.. hehe jgn marah..
fuyoo exam mmg bg tekanan.. bm nya pemahaman senang la jgak mai tna esay aq jd blur. x da idea nk tulis
sivik x bapa penting cgt.. aq x bca pa p0wn.. sebaik soalan kacang.. aq bley jawab.. harap2 dpt score tinggi..
yg paling aq tak0wt subbject bi.. aq rsa cm salah banyak msa bwat.. paper 1 senang la...

2 ja yg aq nk story.. bye

Tuesday, May 17, 2011

kefja sekolah yang bertimbun.. tambah pula nak exam mid-year....

fuh.. keja sekolah dah la baynak.. mcm mna nk study utk mid year exam.. x sempat rasa nya nk wt revision cm nie.. walau mcm mna sekali p0wn.. aq tetap akan try utk study.. sbb exam kli nie seperti exam pmr yg sebenar.. doakan aq berjaya.....

Monday, May 16, 2011

the most happening teacher's day ever...

hahaha.. ary nie ary teacher at SMK BTM. fuyuh mmg happening gila.. tp ada satu part masa ary nie yang aq kurang suka.. msa aq iring cikgu masuk dewan p tempat duduk suma bdak2 sekolah berada di tepi laluan.. dan yang paling buat aq segan dan malu ada mangkuk nie jerit i love u kat aq.. dk jerit lyn la n mcm lagy.. dengan serte merta aq angkat bunga kpalsu yang ada kat tgn aq tutup muka aq.. bru la aq rsa confident ckit nk bejalan.. pas2 suma budak SMK BTM mesty tw kn psal nie.. dewan skolah 2 mmg la besaq tp pnas nk mampoih... aq duduk bersama tyrah ngan yanty depa p0wn mengeluh jgak sebab kepanansan.. tambahan pulak ada bdak hindu duduk at depan and belakan kami .. pham2 ja la kn mulut hindu mcm mna.. x rty nk diam .. tw menyembang ja.. dah naik bingit telinga aq dk at situ.

Pastu ada pemyampain anugerah utkm cikgu2.. hahaha Aniugerah Cikgu Popular dapat kt cikgu Shahrudin atau aq lebih suka panggey Pakdin.. jgn marah nk cikgu.. cek dh terbiasa penggey pakdin.. anugerah pakaian cikgu paling cantik dan menarik perhatian dpt at cikgu Akhilah.. mmg sesuai dpt at cikgu sbb apa yg cikgun pakai suma nya cantik...

tp dlm dok best2 ary nie aq teringat at kwn aq yg sorg nie .. ADAM.. selalunya klu ada sambutan papa dya mesty naik menyanyi at atas pentas. tp taun nie dya dh pindah sek.. so dya x da.. huhuhu...

kk.. cek nk sambung cita balik.. pas cikgu tima hadian.. cikgu naik pentas baca ikrar ngan menyanyi lagu.. wa respect la suma cikgu SMK BTM.. sumanya sporting belaka... lagu yg depa play p0wn best.. aq ngan bdak2 dlm dewan join menyanyi.. bergema dewan2 ... tp dlm byk2 cikgu.. cikgu Fadhlina yg paling bersemangat masa 2... haha cikgu mmg best.

pas cikgun naynyi ada team nashid wt persembahan.. suara depa mmg sedap tp naseb x menyebelahi depa sbb microfon rosak masa 2.. so suara depa tenggelam timbul masa 2... pas2 ada MAGIC SHOW dr AIMAN.. ag mmg terer la.. wa caya sam lu.. tp ada owg boo at ag kn.. depa 2 dengki .. yal;a deopa x ley bwat apa yg ag bwat sbb 2 depa booo.. ag tabah kn semangat ag.. bila bila ada program ag bwat yg lebih baik lg.. bg depa terbeliak biuji mata...

pas2 da persembahan  menari dr bdak cina.. masa depa wt persembahan aq terkenang masa aq aktif menari and masuk competition dulu.. haha kenagan lama n kenangan yg paling indah dlm kamus hidup.. btw.. u all punya koreograf not bad.. tp boleh menghiburkan hati.. try harder..

itu jela cerita yg cek nk kongsi ngan suma...

Thursday, May 12, 2011

keperitan diri ku...

pada ketika ini.. aq baru saja nk menikmati nikmat hidup..
dgn keadaan sekeliling yg baru dan juga dengan kembalinya insan yg ku syg dlm hidup ku.. namun apa kan daya aq x mampu melawan takdir...
yang Maha esa telah menetu takdir kepada diri ku..
dan aku harus mengaharungi nya denagn tabah..
kepada sesiapa sahaja yg pernah menjadi rakan ku dn aq pernah meyakiti haty mu.. terutama kpd shahrin, zul aq memohon maaf dr hujung kaki hingga ke hujung rambut..
hanya beberapa org sahaja tahu apa yg ku maksud kn.. fikir fikir kan lah maksud yg trsirat di sebalik apa yg aq tulis..